„IT w Administracji”

Miesięcznik informatyków i menedżerów IT sektora publicznego

Organizatorem Konwentu jest miesięcznik „IT w Administracji” – pierwszy w Polsce magazyn poświęcony technologiom informatycznym stosowanym w sektorze publicznym. Czasopismo „IT w Administracji” stanowi przydatne i uznane w środowisku źródło wiedzy oraz praktycznych porad na temat e-administracji.

W „IT w Administracji” co miesiąc prezentowane są najnowsze rozwiązania związane ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem używanym w jednostkach publicznych.

Miesięcznik śledzi trendy w bezpieczeństwie, zajmuje się problematyką administrowania sieciami. Eksperci pisma doradzają, jakie produkty wybrać oraz jak je wdrożyć, aby wspomóc pracę urzędu. Wysoki poziom miesięcznika sprawia, że „IT w Administracji” to rozpoznawalna marka wśród informatyków–urzędników, poszukujących konkretnych rozwiązań dla swojej jednostki.